مفهوم فروش چند بعدی ، یک مفهوم جدید در دنیای تجارت نیست بلکه یک فرآیند نوسازی ست در ساختار فروش سنتی و متعارف.

سابقا فروش در سازمانها ، حداکثر 3 بعد داشت : فروش دیلری ، فروش ارگانی ، فروش خرده فروشی 

اما امروزه 2 بعد جدید به ابعاد فوق اضافه شده است : 1 فروش اعتباری 2 فروش آنلاین

امروزه با گسترش سیستم های نوین اعتبار دهی در بانکها، مشتریان حقیقی بانکها از روش های کم دردسر تر به اعتبار و یا همان وام دسترسی دارند. این تحول موجب شده است تا روش های سنتی فروش شرکتها هم دچار تحول شده و ضمن نزدیکتر کردن خود به مصرف کنندگان نهائی ، از مشارکت بانکها در این زمینه استفاده کنند.

در حوزه فروش آنلاین هم در زمان گسترش ویروس کرونا در کشور و همزمان با افزایش ضریب نفوذ اینترنت، فروشگاههای آنلاین متعددی در بازارهای مختلف پدید آمدند و فرهنگ جامعه مصرف را به سرعت تغییر داده و هم اینک بخش غیر قابل کتمانی در اقتصاد کشور شده اند خصوصا در حوزه محصولات الکترونیک و پوشاک. 

اما شرکتها باید سعی داشته باشند تا آمیزه ای از این ابعاد را در سازمان خود بسازند. داشتن یک شکل هندسی منظم از ابعاد مختلف که تمام خواسته های فعلی و آتی سازمان را برآورده سازد و تحقق اهداف مالی و توسعه ای را هم تضمین نماید.

گروه think سازمان ها را در داشتن یک ساختار فروش چند بعدی متناسب و چابک ، یاری می رساند.