گروه مدیران think با اتکا به دانش و تجربه اعضای خود از سال 1400 اقدام به انجام پروژه هایی در سطح کشور برای رونق کسب و کارهای مختلف از جمله شرکتهای فعال در حوزه لوازم خانگی و موبایل و خرده فروشی نموده است.
چشم انداز :
هر حرکتی ، ارزشمند است. ما حرکت ها را ارزشمندتر می کنیم.
ماموریت :
ایجاد محیطی پویا برای همکاران تا بتوانند ضمن کسب تجارب جدید، اندوخته های علمی و تجربی خود را در قالب های استاندارد و قابل اجرا برای کارفرمایان و صاحبان کسب و کار در آورند و حرکت و تصمیم گیری آنها را تسهیل نمایند.
هدف :
بهبود شرایط هر کسب و کار تا حداقل 30 درصد نسبت به گذشته خود.
ارزش های سازمانی :
راز داری، خرد جمعی و تفکر گروهی در یافتن راه حل ها، عقل گرائی در ارزیابی و تحلیل گزینه ها، صداقت در ارتباطات ،دقت در محاسبات، ابهام زدائی از ذهن مخاطبان