صادرات

همیشه گم شده کسب و کارهای مبتنی بر تولید خدمت یا کالا، در بازارهای داخلی نیست. محصول یا خدمت یک کسب و کار ممکن است در یک منطقه یا استان و حتی شهر، مشتری نداشته باشد و این دلیلی بر مردود بودن آن محصول نیست. صادرات ، در انتهای افق چشم انداز یک کسب و کار تولیدی ست. از طرفی با توجه به سیاست دولتها - ترجیح ارز آوری به جای ارز بری- داشتن یک محصول با قابلیت صادرات، یک نقطه قوت برای سازمان هاست.  

ما در گروه think با داشتن دفاتری در کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز منطقه اسکاندیناوی، امکان عرضه جهانی محصولات شما را داریم. ما گزینه های برای شما داریم تا بتوانید کالای خود را در سطح بین المللی معرفی کنید.ما می توانیم چالش های ورود به این بازارها را برای شما آشکار کرده و راه حلهای گذر از آن را با توجه به نوع محصول، ارائه نمائیم.