باید به محصول و خدمتی که ارائه می دهید، شخصیت بدهید. باید شخصیت محصول شما در برگیرنده صفاتی باشد که شما موقع خلق آن به آنها می اندیشید. باید دارای ویژگی هایی باشد که بیانگر نگاه شما به کسب و کار باشد.
این پیام در حوزه برندسازی اتفاق می افتد.
ما در گروه think جامه ای برازنده برای خدمت خاص یا محصولی که عرضه می کنید، می سازیم. ما گروه تبلیغاتی نیستیم. ما قبل از آنکه شما به تبلیغ نیاز پیدا کنید و هزینه زیادی متحمل شوید، هویت و عملکرد محصول شما را متناسب سازی کرده و استخوان بندی و پیکر بندی عرضه آن به بازار را شکل می دهیم. تبلیغات گام آخر برندسازی ست و برای رسیدن به این گام می بایست مسیر طولانی را طی کنید. گروه think شما را در طی این مسیر همراهی می کند.